Додайте товари для порівняння
Додайте товари до списку бажань
0
Мій кошик
Каталог

Олія 2-х тактна для бензопил та мотокос з дозатором 1 л. Оригінал! Розпродаж!

Артикул 641
В наявності
Новий відгук або коментар
Увійти за допомогою
Оцініть товар
Надіслати
250 грн
380 грн
В наявності
Порівняти
Увійдіть на сайт щоб
додати товар в список бажань
%
Увійти для відображення накопичувальної знижки
Замовити швидко
Поширити у соцмережах
Опис

Олія STILH HP original 2-тактна 1 л із дозатором

Розпродаж зі складу на користь благодійності

Олива для 2 тактних двигунів STILH HP original в ємності 1 літр має найкращі мастильні та очисні властивості. Ви завжди зможете покластися на якість оригінального олії Кедр.

Олія STILH HP original 2-тактна, розроблене для застосування у двотактних двигунах бензопил мотокос та іншої техніки, що має двотактний двигун. Вона сприяє зниженню кількості відкладень на поршні та стінках циліндра, а також захищає поршневий двигун від передчасного зношування. Ретельно підібрані компоненти зберігають двигун чистішим і зменшують несприятливий вплив на довкілля. Застосовується як компонент в паливоолійній суміші в пропорції, згідно з рекомендаціями виробників техніки. Типовий введення: 1:30-1:50.

Особливості:

 

Чудовий захист від корозії

Высокая защита от износа

Висока стійкість до окиснення

Запобігає утворенню нагару

Висока надійність

Захист свічок від нагару

Сприятливе для довкілля, низьке димлення

Універсальний у застосуванні

Можливе змішування безпосередньо в баку

Застосовується як для змішаної, так і для роздільної системи змащення

Купити Олія STILH HP original 2-тактна 1 л за низькою ціною Ви можете в інтернет-магазині Амарон і отримати водночас гарантію 12 місяців.

 

Ємність: Олія STILH HP original- 1 Літр

 

Трохи про двотактні олії.

Зараз випускається величезна кількість чотиритактних двигунів, але, попри це, чимала частина силових агрегатів, що є в експлуатації, становлять двотактні мотори. Вибір моторної оливи для двотактного двигуна істотно відрізняється від вибору оливи для чотиритактного, через характерні конструктивні особливості двотактного двигуна.

 

Як відомо, двотактна олива може змішуватися з паливом самостійно, або подаватися окремим насосом у поплавцеву камеру карбюратора, де вона розчиняється в паливі, або — у кривошипну камеру, за допомогою спеціальної форсунки. В ідеалі олива для двотактних двигунів має відповідати таким вимогам: добре змащувати наявні деталі, створювати стійку оливну плівку, захищати від корозії, прекрасно змішуватися з паливом, зголювати без утворення сильного диму та нагару в двигуні. Але втілити в реальність одночасно всі ці вимоги дуже складно.

 

Для двотактних двигунів рівень вимог до олив визначається класифікацією API, що ґрунтується на тестах і лабораторних випробуваннях. Згідно з цією класифікацією олії поділяються на чотири класи: TA, TB, TC и TD. Призначення здійснюється за допомогою двох букв: перша буква вказує на сферу застосування, друга буква показує якість оливи в алфавітному порядку.

 

Призначення олив:

 

API-TA – призначений для двотактних двигунів із малим об'ємом до 50 см3 з повітряним охолодженням, наприклад, мопеди, газонокосарки;

 

API-TB – призначений для швидкісних двотактних двигунів з об'ємом 50-200 см3, що працюють під великими навантаженнями, наприклад, моторолери, бензопили, мотоцикли;

 

API-TC – призначене для двигунів із високими вимогами до якості оливи, наприклад, мотоцикли, снігоходи, але не моторні човни, а також коли потрібен клас API-TA або API-TB;

API-TD – призначене для підвісних двотактних двигунів моторних човнів.

 

Необхідно зазначити, що класи API-TA и API-TB не ідентичні та не взаємозамінні.

 

Крім цього, є японська класифікація двотактних олій — JASO.

 

Згідно з цією класифікацією, є такі рівні якості двотактних моторних олив:

 

JASO-FA – призначений для двотактних двигунів мотоциклів і машин для країн, у яких вимоги до димоутворення мінімальні;

 

JASO-FB – призначене для двотактних двигунів мотоциклів і машин для країн, з високими вимогами до рівня димоутворення;

 

JASO-FC – бездимна моторна олива, призначена для двотактних двигунів мотоциклів і машин, є основною оливою, що застосовується в Японії;

 

JASO-FD – бездимна моторна олива, що має покращені характеристики за чистоті двигуна, призначена для підвісних двотактних двигунів моторних човнів.

 

Зазвичай, олії для двотактних двигунів мають зелений, синій або червоний кольори. Це робиться для того, щоб споживач, змішуючи олію з бензином, міг відрізнити готову суміш від чистого бензину. Здійснюючи вибір оливи для двотактного двигуна, необхідно керуватися рекомендаціями виробника двигуна.

 

Також необхідно пам'ятати, що принципова відмінність між оліями для двотактних двигунів із повітряним і водяним охолодженням немає, а ось різниця між оливами для роздільної та змішаної систем змащення існує. Виражається вона як в'язкість базової олії. Для змішаної системи змащення в'язкість оливи не важлива, а ось для роздільної — береться олія густіша для кращого подавання насосом.

 

Здійснюючи вибір оливи для двотактного двигуна, можна побачити на пакованні напис «2Т», що означає оливу для двотактного двигуна. Також трапляються написи: «self mix», що означає самозмішувану оливу, призначену для роздільної системи мастила та «pre mix» — це говорить про те, що оливу потрібно змішувати з бензином самостійно.

 

Двотактний двигун дуже чутливо ставиться до якості та кількості оливи, що подається, тому здійснюючи вибір, рекомендується враховувати вимоги виробника двигуна. Варто пам'ятати про те, що економія на олії може спричинити за собою ремонт двигуна, який, як показує практика, приносить чималі фінансові витрати, ніж купівля чудової двотактної оливи.

Новою поштою - від 70 грн

Укрпоштою - від 35 грн

  • Готівкою при отриманні
  • Кредитною карткою
  • Оплата частинами ПриватБанк та monobank

Гарантія надається продавцем. Термін дії гарантійоного обслуговування залежить від умов надання послуг виробника і можуть відрізнятись

Вгору